آدریانآدریان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

آدریان عشق مامانღ

14 ماهگی دنیام

1392/10/26 3:52
نویسنده : مامان سپیده
557 بازدید
اشتراک گذاری

وای سلام به مرد مردها بالاخره 14 ماهه هم شدی مبارک باشه مامانی چقدر روزها عجله دارن انگار نه انگار هی میگم یواش تر بگذرین بابا من میخوام از بچم نهایت لذت را ببرم نمیخوام بعدها حسرت این روزها را بخورم ناراحت.وای مامانی روزهات خیلی تکراری میگذره میدونم دلم هم واسه تو هم واسه خودم میسوزهگریه کاش که زودتر این روزهای سرد زمستون تموم بشه بعد دوتایی باهم بریم بیرون و خوش بگذرونیم .دوست دارم ببرمت جاهایی که بچه زیاده اخه هر جا که بچه میبینی کلی برا خودت باهاشون حرف میزنی و جیغ میزنی بریم دنبالشون تا تو ببینیشون منم دلم واست کباب میشه که همبازی نداری اما قول میدم ببرمت هر جا که تو بخوای فقط بزار این روزهای سرد تموم بشنچشمک بعد و دیگه اینکه یکم ناراحتم چون تو هنوز راه نمیری تلاشی هم واسه راه رفتن نداری منم خیلی باهات تمرین میکنم اما انگار پسرم دوست نداره گریهیکمی میترسی هنوز ولی توپ بازی را خیلی دوست داری دستات را میگیرم و راه میبرم تو هم با پاهای خوشملت هی میزنی به توپ و ذوق میکنی ،یاد گرفتی هر چیزی را میگم بده مامانی میدی بهم بعد هم چنان خنده نازی میکنی و بهم میگی دد یعنی بده تا من پست بدم و در طول روز کلی با این بازی سرگرمیمقلب البته دست خاله صفورا هم با این لگویی که برات خرید درد نکنه که پسرم اینقدر قشنگ باهاش بازی میکنه و یا خودش میسازه یا هی میده  مامانی تا براش بسازه به دو سه تا نخورده هم پسرم حوصله نداره خرابش میکنه تا مامان از اول بسازه میبینی کلی با هم خوش میگذرونیم روزها یا اینکه میری پشت پرده و جیغ که مامان بیا پرده را بزن کنار من بیرون را نگاه کنم یا اینکه دو روزیه میری تو اتاقت واسه خودت بازی میکنی و هی از اونجا جیغ میزنی که بیاین یا فلان اسباب بازی را از رو میز بهم بدین یا بیاین اسباب بازیم را گم کردم پیدا کنین قهقههاره مامانی همین کارات شده کلی سرگرمیه من یه وقتایی میگم چه خوبه تو را دارم چقدر ار تنهایی در اومدم ،اما هیچ وقتی واسه خودم ندارم حتی نمیتونم برم قدم بزنم این یکم واسم سختهناراحت ولی به داشتن تو میارزه گل پسرم دوست دارم بیشتر از همه مامانا که بچه هاشونو دوست دارن قلبخنده و دیگه اینکه چند رور پیش رفته بودی سراغ کلید و در کمال ناباوری من رفتی سراغ در ورودی و کلید را هی میزدی به قفلتعجب فدات بشم که اینقدر باهوشی عزیزم حالا ازت فیلم گرفتم اونم بعد میبینی .تازگی یاد گرفتی نای نای هم میکنی تا اهنگ شاد میاد شروع میکنی نای نای کردن و اینکه  به موهای من خیلی علاقه داری  هر جا رو زمین و تو لباس هر جا پیدا کنی یه ساعت میکنی دهنت و اگه ازت بگیرم جیغ میزنی تا هم میگیرم میخندی و میای بغلم موهامو میکنی دهنت تا یکیشو بکنی نمیدونم دیگه این چه کاریه مامانینیشخندماچ

اینم یه مدل گریه لوسی پسرم که در این مواقع یه چیزی میخوادنیشخند

اینم اولین برفی که فسقلم دید بچم تعجب کردهتعجبنیشخند البته بعد هم کلی مریض شدگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)