آدریانآدریان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

آدریان عشق مامانღ

15 ماهگی فرشته کوچولو

1393/1/18 1:45
نویسنده : مامان سپیده
505 بازدید
اشتراک گذاری

وای پسرم مبارک مبارک بالاخره 15 ماهه هم شدی .این روزها شیرینی مثل عسل اینقدر خوردنی شدی و خودتو تو دل همه جا میکنی که میخورمتخوشمزه ماچولی یه جیغهایی میزنی که سرسام گرفتموقت تمام اما عیبی نداره دکتر میگه روند تکامل این مرد کوچولو منه و خوب میشه میگه چون میخوای حرف بزنیخیال باطل اینجوریه و منم امیدوارم همین طور باشه اخه مامانی مرد که جیغ نمیزنه جیغ مال زنهاست و دیگه اینکه تا باهات بازی میکنم واسه تشکر میای لبهامو گاز میگیری میخوای بوس کنی پسرم اینم مدل بوس کردنته زبانو این که یاد گرفتی میگی بق بق یعنی بوق بوقنیشخند از بس تو سی دی تکرار میکنه واست اول تعجب میکردمتعجب چی میخوای بگی تا فهمیدم کلی قربون صدقت رفتم و خلاصه که دوست دارم خیلی زیاد به چشمهاتم خیلی میاد خندهو دیگه اینکه تا تلفن زنگ میخوره میدویی چهار دست و پا و میگی چی چی یعنی کیه یا وقتی شیر میخوای غر میزنی میگم ادی مامان شیر میخوای میگی پ پ لبهاتو باد میکنی و میگی یعنی اره ماچو اینکه تمام خونه بمب زدن از دست فسقل بازیهاتناراحت ،تا هم بابایی برات یکاری میکنه میدویی و میری دسش را بوس میکنی منم بهت میگم نامرد مگه من دل ندارم این همه زحمت میکشم بیادست منم بوس کن روتو میکنی انور و راهت را میکشی و میری انگار نه انگارقهقهه فدات که اینقدر بابایی را دوست داری بغلیا هر کار جدیدی که یاد میگیری میکنی من برات دست میزنم و تشویق میکنم اگه حواسم نباشه خودت دست میزنیتشویق و منم میام میخورمت راستی داری 2 دوتا دندون دیگه هم در میاری که بشی 8 دندونه مبارکت باشه عروسکم  مامانی اینقدر شیرین کاریهات زیاد شده که اگه بنویسم میشه کتاب دوست دارمقلب

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)