آدریانآدریان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

آدریان عشق مامانღ

عروسک من

1392/11/8 11:51
نویسنده : مامان سپیده
685 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی به فدات میخواستم واست شعری که همیشه میخونم برات را بنویسم تا همیشه تو ذهنت و قلبت باشه عروسکم از خود راضیمامانی این شعر را خیلی دوست داره و از کودکی خودش باهاش کلی خاطره دارهلبخند واسه همین توی نجوا هام واست زمزمه اش میکنم تا یادم نره کودکیم و کودکم را

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده

رو تخت خواب مخمل ابیش خوابیده

یه روز مامان رفته بازار اونو خریده

قشنگتر از عروسکم هیچکس ندیده

قشنگتر از عروسکم هیچکس ندیده

عروسک من چشمهاتو باز کن وقتی که شب شد اونوقت لا لا کن 

بیا بریم توی حیاط با من بازی کن توپ بازی و شن بازی و طناب بازی کن

توپ بازی و شن بازی و طناب بازی کن

نمیدونم چقدر این شعر را درست واست میخونم یا اینکه کجاها ایراد داره فقط اینو میدونم که خیلی وقتها این شعر ارومت میکرد امیدوارم الان که داری میخونیش هم ارومت کنه عزیزکم چون من با یه دنیا عشق واست زمزمه اش میکردم تا تو لالا کنی اروم مثل همون عروسک قصه ام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی غزل جون
6 بهمن 92 0:05
خیلی قشنگه منم همش واسه غزلکم میخونمش
مامان سپیده
پاسخ
،عزیزم زنده باشه دخترکت