آدریانآدریان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

آدریان عشق مامانღ

سالگرد ازدواج من و بابایی

1392/7/21 0:26
نویسنده : مامان سپیده
887 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  عمر مامان خوبی پسرم? من و بابایی خوبیم و خوشحال آخه دیروز هشتمین سالگرد ازدواجمون بود و البته شما وارد 11 ماهگی شدی که مفصل از این ماه و شیطونیهات واست مینویسم. پارسال  این موقع شما تو دل مامانی بودی اما امروز کنارمونی و من خدا را شکر میکنم واسه داشتنت  . چه قدر خوبه که تو کنارمونی و با هم این روز قشنگ و جشن میگیریم .من واسه داشتن شماها خدا راشکر میکنملبخند .خدا راشکر میکنم که عشقمون سرانجام داشت و واسه اونایی که میگفتن نمیشه شد یه جواب درست وحسابی عزیزکم انشاللاه همیشه کنار هم شاد و سلامت باشیم .خدایا  بازم شکر روزی هزار بار واسه این عشق قشنگ که بهم عطا کردی که من به داشتنش میبالمفرشته.آخه بهترین مرد دنیا رانصیبم کردی که صادقانه از خوبیهاش بتونم تعریف کنم و تا عمر دارم واسه مهرش تو دلم نگهبان خوبی باشم .پسرم من نمیگم ما خوشبخترین ادمهای روی زمینیم اما اینکه کنار هم ارامش داریم و واسه شادی همدیگه حتی از خودمونم میگذریم این ما را از همه ی آدما جدا میکنه امیدوارم اگه روزی ذره ای عشق به دلت راه پیدا کرد واسش حرمت قایل بشی و ازش تو اون قلب قشنگت نگهداری کنی میدونم که تو مهربونترین قلب دنیا را داری اما سعی کنی این مهربونی را خرج کسایی کنی که زیباترین مکان  را تو قلبت دارن پس دوست داشته باش همانگونه که دوستت دارن بذار خوشیهای زندگی را زیبا لمس کنی پس عاشقانه و بدون چشمداشت دوست بدار فقط برای دل خودت همانگونه که ما دوستت داریم

سالگردمون مبارک همسر خوبم دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی غزل جون
22 مهر 92 17:59
مبارک باشه عزیزم شما هم با افتخار لینک شدی گلم