آدریانآدریان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آدریان عشق مامانღ

پارک و بازی

1392/7/15 1:07
نویسنده : مامان سپیده
787 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گل مامان دوست دارم یه دنیا ماه من قلب

امروز با بابایی بردیمت پارک و کلی خوش گذروندیم و تو هم بازی کردی تاب بازی و سرسره .مامانی به فدات که بچه ها را اونجوری نگاه میکردی بمیرم برات ناراحتدوست داشتی باهاشون بازی کنی اما مامانی تو هنوز خیلی کوچولویی  اما عوضش خودم و بابایی کلی باهات بازی کردیم میزاشتیمت توی سرسره و تو هم ذوق میکردی واسمون فرشتهبعد هم که نگاه به بچه های بزرگتر میکردی میخواستی تو هم بشینی و از سرسره بیای پایین من و بابایی هم بهت میخندیدیمقهقهه اخه مامانی شما نمیتونستی و من و بابا هم میخوابوندیمت رو سرسره ماهم که دیدیم به تو خوش گذشت قول دادیم هر هفته ببریمت

اینم عکسای گل من


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

غزل جون
16 مهر 92 11:22
سلام جونم
من غزلم
و تازه3 ماهه که اومدم

مامانی ام واسم وب لاگ ساخته
برام دنبال دوستای خوب میگرده
دوست داری بامن دوست بشی و تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟
خوشحال میشم بامن دوست بشی
بهم سر بزن
مرسی گلم


سر زدم عزیزم مرسی