آدریانآدریان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

آدریان عشق مامانღ

9 ماهگی عروسکم

1392/5/24 1:02
نویسنده : مامان سپیده
320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیدم

9 ماهگیت مبارک گلکم وای مامانی بغضم اجازه نمیده بنویسم چند روزیه که 9 ماهت شده درست مثل موقعی که به دنیا اومدی اون موقع هم به همین مدت تو دل مامانی بودی و من چه حس و حالی داشتم اون موقع ها پسرم مامانی 9 ماه تو بار شیشه را نگهداری کرد تا با کلی منت رو سرم قدم رو چشمهام بزاری و پا به این دنیای خاکی بزاری خیلی سخت بود آخه تو با همه بار شیشه ها فرق داشتیسوال و مامان را دق دادی تا به دنیا اومدیقهر آخه پسرکم زیادی شکستنی بودی مامانی با همه اون استرس های بارداری و ویار شدید 9 ماهه دیگه کم طاقت شده بود که تو هم واسه اومدن عجله داشتی مامانی مجبور شد سرکلاژ کنه تا یه موقع از دستم در نری بعد هم که به دنیا اومدنت و مریضیهات امانم را برید کم آورده بودم و اگه بابایی کنارم نبود دیگه تحمل نداشتم وای اشکام نمیزاره بنویسم خدا این سختی ها را به هیچ مادری نده همیشه وقتی شیرت میدم و کنارم حست میکنم این دعا را واسه همه مامانا میکنم نمیدونم کی و چه زمانی خودت میای به وبلاگتو میخونی نمی دونم چه حسی بهت دست میده اینا را فقط مینویسم که روزی از اومدنت به این دنیای تاریک خسته نشی و بدونی یه نفر اینجا واسه اومدنت لحظه شماری میکرده و اون قدمهات را با عشق می بوسیده ماچو هر زمان و هر ثانیه که کنارش نباشی اون فقط یاد تو که شادش میکنه و نه هیچ چیز دیگه کاش اشکام مهلت می دادند آخه حالا حالا اندازه 9 ماه حس های متفاوت باهات حرف دارم اما پسرم تا زمانی که یه پدر لایق نشی درک نمیکنی آخه منم این روزها که تو وارد زندگیم شدی بیشتر به مامانم فکر میکنم دروغ نگفتم اگه بگم هر لحظه به یادشم و دلم میخواد دستاش را بوسه بارون کنم و ازش واسه همه زحمتاش تشکر کنم ماچانگاری خیلی حرف زدمنیشخنددیگه حرفهای مادرانه بسه بزار اشکام را پاک کنم و واست از این روزها و شیطنتهات بگم که دلم میخواد بخورمت

پسرم این روزها سریع چهاردست و پا میری و دنبالمون میکنی و اینقدر بهم وابسته شدی که اگه از این اتاق به اون اتاق بشم گریه میکنی انگار از تنها گذاشتنت وحشت داری منم دائم بهت میگم من هیچ وقت تنهات نمیزارم پسرم  خیال باطلدائم هم با روروئک دنبالم میکنی و هی میزنی پشت پاهام و تو همه کارا از آشپزی گرفته تا لباس شستنم فوضولی میکنینیشخندتا میرم سر یخچال میای جلو درش وایمیستی و نمیزاری ببندم و طبقه هاش را میخوری نیشخنددوست دارم پسرم یه عالمه که اینقدر با مزه ایبغل

به گنجینه لغاتت (عمممم و آبوووو) اضافه شده فدا اون مدل حرف زدنت ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)