آدریانآدریان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

آدریان عشق مامانღ

شیرین کاری های وروجکم

1392/5/8 13:57
نویسنده : مامان سپیده
289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آدریانم

الان که واست می نویسم تو در خواب نازی و من باز دلم واسه شیطنتات تنگ شده فدات بشم مامانی که وقتی میری تو روروئک دنبال من میزاری لباسمو میگیری و دنبال خودت میکشی یا میای با دستت میزنی تو کابینت از صداش خوشت میاد منم میام باهات بازی یه بار من میزنم یه بار تو و با هم میخندیم . تا هم در یخچال یا کابینت را باز میکنم میدویی البته کج کج پا میزنی و میای گلم قلباگه هم بریم حمام که تا میایم واسه سشوار ذوق میکنی و پاهات را  محکم میزنی رو تخت منم سشوار را میگیرم بهت نفست را حبس میکنی و بعدش کلی میخندی مامان به قربونت که اینقدر شیرینی عزیزم تازگی ها هم وقتی بغلمی و ذوق میکنی صورت مامان را با دو دستت میگیری و لپم را میکنی دهنت میخوای مامان را بوس کنی مهربونم یا اینکه وقتی چیزی مثل دارو را نمیخوای بخوری سرت را تکون میدی به علامت نــــــــــــــه و تا نبرم اون طرف ول نمیکنی البته با سرت سرسری هم میکنی هر چیزی هم که دم دستت بیاد میخوای بکنی دهنت چه قدر از شیرینیهات بگم که تمامی نداره گلم خدا را شکر که تو را دارم مرد من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

SaYa
28 تیر 92 3:20
سلام عزیزم خوبی؟
وای الهی قربون آدریان برم که الان خوابه
قربون ابراز احساساتت بشم من نفس نفس*♥
لپ مامانی میکشی ها؟عزیزدلم امیدوارم همیشه شاد و پرانرژی باشی


مرسی خاله جونش بوسسسسسسسس
بهار مامانه برسام
28 تیر 92 4:05
خاله جون مهربون
برسام من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد برسام 403 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 403 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم
اگه بتونید کد 403 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید
اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم
پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم
اگه خواستی عکس جشنواره ای برسام رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیای وب برسام تویه پست ثابت وبش عکس جشنواره ایش رو گذاشتم
مرسی از لطفت
خاله جون مهربون ارسال کد 403 به شماره 20008080200یادت نره ها برسام رویه رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده....
خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی
امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم
موفق و پیروز باشی
حتما عزیزم با ابن نی نی نازت