آدریانآدریان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آدریان عشق مامانღ

تولدت مبارک آدریانم

1392/10/16 1:48
نویسنده : مامان سپیده
660 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلدونه مامان بالاخره روزی که اینهمه منتظرش بودم رسید بله  روز تولدت و تو شدی 1 ساله ویه مرد تمام عیار مامانی به فدای این فرشته کوچولو پارسال این موقع تو نبودی صبح یکشنبه تو نفس کشیدی و من شدم مامان به همین اسونی به همین راحتی اره گلکم تو شدی دار و ندارم ومن با بودنت دنیا را زیر و رو کردم  به بودنت به وجودت به خنده هات دل بستم و غیر از تو هیچکس و هیچ چیز را دیگه با ارزش ندیدم انشالله هزار ساله بشی ماه مامان خدا را شکر که وجودت شد افتخارمن و به همه کسایی که چشمشون بود به زندگیمون ثابت کرد عشق منو بابایی یه عشق ابدیه حتی اگه هزارتا مشکل توش باشه ما مال همیم و اینو کسی نمیتونه عوض کنه خدایا شکرت که 1 سال بهم اجازه دادی با نفسهاش نفس بکشم و با خنده هاش بخندم خدایا شکرت که یه مرد دیگه به زندگیم اضافه کردی که باشه پشتیبانم و منم عاشقانه بپرستمش هیچ وقت فکر نمیکردم دوست داشتنش و داشتنش واسم این همه مهم باشه حالا که دارم واست مینویسم داری یه دم مامان مامان میکنی مامان به فدای اون صدات من لحظه هامو با تو میسازم عروسکم خدای من شکرت که وجودش را بهم بخشیدی پسرکم تولدت مبارک اولین تولدت مبارک

خدا جون  کمکم کنی مردی صالح و سالم تربیت کنم ،کمکم کن تا دوست داشتن را بهش بیاموزم ،کمکم کن تا احترام به دیگران را در خاطرش ثبت کنم 

به امید انکه زندگیش همواره شاد باشد ....الهی آمین

پسرم مامان و بابا واسه اینکه چنین روزی را ببینن لحظه شماری میکردن پس سرت را بالا بگیر و به وجود خودت افتخار کن همچون ما  دوست داریم پسرک شیطونماین عکسم خاله روز تولدت ازت اصلی ازت گرفت که من عاشقشمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)