آدریانآدریان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

آدریان عشق مامانღ

آدریان و داداشیهاش

1392/6/27 0:38
نویسنده : مامان سپیده
225 بازدید
اشتراک گذاری

فداتون بشم که اینقدر ماهین خدا را شکر که تو و نی نی های خاله همدیگه را دوست دارین عزیزای من البته آرتینم هنوز فینگوله تو هم که تا ازت غافل میشیم میری سراغش شده حکایت تو و آرتان که وقتی به دنیا اومده بودی دایم پیشت بود و البته روزی صد بار دستاشو میشست که مثلا" تو مریض نشینیشخند دوستون دارم کوچولو های من همتون بلایین یه روز که میریم خونه مامان زری بیچاره تا میام فکر  کنم یه نفس راحت میکشهقهقهه از بس شیطونی میکنین.اما ما عاشق همین شیطنت هاتونیمماچ

اینم اولین عکس سه نفرتون قلب تو جات راحته مامانی؟

آدریان و آرتان ماچ آرتانم میگه خاله من عاشق ولگاگ آدریانمنیشخند

آرتان و آرتین فسقلهای خاله

عزیز دلمی که اینقدر مرد شدی بغل خوشتیپم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)