آدریانآدریان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

آدریان عشق مامانღ

بهترین حس زندگیم

1392/6/19 2:34
نویسنده : مامان سپیده
629 بازدید
اشتراک گذاری

وای خوشحالم اندازه تمام دنیا آخه دلیل داره و دلیلش غیر از تو چی میتونه باشه پسرکم من تو را ساعت 12 خوابوندم و اومدم یه کمی وب گردی که ساعت 1 صدا گریه ات اومد منم زودی اومدم پیشت خوابیدم شیرت بدم که دیدم نمیخوری یه دفعه خودت را کشیدی تو بغل مامانی و سرت را گذاشتی رو سینم و در کمال تعجب خوابت برد . وای خدا بهترین حس دنیا بود که تجربه کرده بودم اینکه تو در اغوشم ارامش داری را با هیچی عوض نمیکنم عزیزکم منم بوست کردمماچ و نازت کردم و تا خوابت سنگین شد اومدم دوباره بلند بشم که دوباره چرخیدی منم زودی خودمو زدم به خواب که دیدم دوباره  اومدی بغلم و ایندفعه بغلم کردی بغلمرسی مامانی دوست دارم عشقم منم تا خوابت برد زود اومدم واست نوشتم نیشخنداخه خیلی خوشحالم خدایا شکرتقلب پسرکم این روزها خیلی بهم وابسته شدی و من از اینکه تو منو حامی خودت میدونی خوشحالم دوست دارم بیشتر از هر زمانیماچ

 

پسرم

برگ گلم 

غنچه ی خوشرنگ دلم 

دست خود را حلقه کن بر گردنم

خنده زن بر چشمهای خسته ام

عشق تو آواز صبح زندگیست

مهر تو آغاز لطف و بندگی است

سر گذار بر شانه های مادرت

بوسه زن بر گونه های زرد من

خانه ام سبز از صدای شاد توست

مادرت مست از نوازشهای توست

 

 

 

                                      


 

                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)