آدریانآدریان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

آدریان عشق مامانღ

سفر شمال

1392/6/7 14:32
نویسنده : مامان سپیده
354 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامانی خیلی وقته واست ننوشتم آخه رفته بودیم شمال با دایی فرامرز و خاله سمیه و مامان زری به تو یکی که خیلی خوش گذشت همش دورت شلوغ بود و از این بغل به اون بغل بودی اونا هم حسابی لوست کردن و تو هم بغلی شدی حالا از وقتی اومدیم همش میخوای بیای بغلم خودت را رو زمین دنبالم میکشی و مامان میگی و دستت را دراز میکنی بغلت کنم اینم بگم تو این سفر بیشتر از همیشه و واضح مامان میگفتی قربون اون مامان گفتنت بشم مامانیماچ که دیگه هیچ کس و هیچ چیز واسم به جز تو مهم نیست و دیگه اینکه از زمانی که اومدیم به دست و صورتت دونه زده که بردیمت دکتر گفت حساسیت به نیش حشره بوده بمیرم برات مامانی اینم سوغاتیه شمالهناراحت  اما از سفرت بگم که کلی تو دریا حال کردی و جیغ میزدی و از ذوقت پاهات را رو ماسه ها میزدی فدات بشم من و مهمتر از همه اینکه تو این سفر سه شنبه 15 مرداد اولین مروارید پسرکم جوونه زد و بالاخره دندون دار شدی مبارکککککک مامانی انشاالله همیشه سالم باشی

اینم عکس اولین دندونت

و اینم یه عکسی که من و دایی ازت گرفتیمو من عاشقشم

اینم یه عکس کاملا" خانوادگینیشخند

آدریان وخاله و دایی و من و بابایی این عکسمونم میدوستم

آدریان و مامان زری در تله کابینقلب

آدریان و بابایی در دریا

اینجا هم میرفتیم سورتمه که دایی موهاتو درست کرد به قول خاله سمیه مثل خودش درست کرد خندهولی خیلی بهت اومد قلب

 

آدریان و دایی جونشقلب


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)