آدریانآدریان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

آدریان عشق مامانღ

آرایشگاه مامان

1392/4/15 21:33
نویسنده : مامان سپیده
252 بازدید
اشتراک گذاری

وای گلم امروز واسه اولین بار موهای جلو سرت که سیخ بود و اعصابم را خورد کرده بود را خودم کوتاه کردم نیشخندقربونت بشم انقدر تکون خوردی شیطون من 

 

 

 

این عکسا را هم وقتی موهات را کوتاه کردم نشستی بدون کمک ما فدات بشم ازت گرفتم خدایا شکرت که پسرم روز به روز بزرگتر میشه و ما لذتش را میبریم

اینجا هم غش کردی از خستگی

خودمم عاشق این عکستم که واسه مامان ناز کردی عزیزم

قربونت بشم که از صبح کشتی منا از بس گفتی اووو ددددددددد تازه یاد گرفتی عزیز دلم حالا هم که دارم مینویسم داری تکرار می کنی و جیغ میزنی برم  تا محله با خبر نشدهقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ایدین
16 تیر 92 19:47
مبارک باشه عزیزم اسم خیلی قشنگی داری ماشالا به تو که میتونی بشینی خیلی خوشکلی نی نی نازی
مامان الیسای خوشکل
18 تیر 92 1:23
آخی ... نی نی خوشگلی داری مامان سپیده خدا حفظش کنه . به وبلاگ منم سر بزنید شما رو اد کردم
SaYa
25 تیر 92 18:18
عزیزم فضول شدم ببخش اگه میشه میتونم رمز این پست داشته باشم؟البته اگه برای خودتونه نه عزیزدلم