آدریانآدریان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

آدریان عشق مامانღ

حرفهای مادرانه

1392/4/14 12:19
نویسنده : مامان سپیده
245 بازدید
اشتراک گذاری


عزیزم انقدر باهات حرف دارم که اگه بگم میشه یه کتاب

چه روزهایی که عاشقانه باهات حرف نمیزدم حتی زمانی که تو دلم نبودی فقط تو بودی و حس تو که بهم آرامش میداد دستم را میزاشتم رو دلم و واست تعریف میکردم هر چیزی که نمیتونستم به کسی بگم را تو میدونستی اینا را میگم که بدونی چه قدر واسم عزیزی

میخوام ازت تشکر کنم

واسه اینکه اومدی شدی دلیل زندگیم

واسه اینکه با اومدنت شادی را به خونمون آوردی

واسه اینکه شدی بود و نبودم و با اومدنت نداشته هام را فراموش کردم

واسه اینکه با خنده های پاکت خونه را از عطر معصومیت پر کردی

واسه اینکه گریه هات وادارم میکنه اشک بریزم و قدر شادیهامون را بدونم

واسه اینکه.............

ازت ممنونم به هر  دلیل مهمتر از همه اینکه عشق مادری را بهم هدیه دادی

اون آرامشی که کنارت دارم را با دنیا عوض نمیکنم


                     دوست دارم پسرکم بی دلیل






پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان اروين
14 تیر 92 9:56
به منم سر بزنيد خوشحال ميشم


سر زدم عزیزم