آدریانآدریان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آدریان عشق مامانღ

اومدن فرشته کوچولو

1392/3/27 13:45
نویسنده : مامان سپیده
175 بازدید
اشتراک گذاری


پسرم ...نفسم 91/9/19 با کلی عجله به دنیا اومدی تا بشی عشق من و بابا قلب


چون در36هفته و 2روز سرت اومده بود تو لگن دکتر مجبور شد تو شیطونا زود بیاره پیش خودم .تو هم ظهر یکشنبه ساعت 13:40 به دنیا اومدی ماچاما یه مشکلی بود چون تو راحت نفس نمیکشیدی به مدت 5روز در بخش مراقبت های  نوزادان بستری بودی و من هر شب تا صبح پیشت بودم که مبادا تو را از دست بدم گلم گریهدل شکستهحالا که واست می نویسم اشکام بی اختیار میریزه خدایا شکرت که این فرشته را به من بخشیدی تا از ثانیه های باهاش بودن لذت ببرم.لبخندقلبالبته بابایی هم تا صبح تو بیمارستان می موند نمیخواست از تو گلم جدا بشهچشمک.


این هم اولین عکس  تولدت گلمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)